Cloud Support Services (CSS): het flexibele aanbod voor technische ondersteuning

 
 

Cloud Support Services (CSS)

Besteed uw 24/7 technische cloud support uit aan Tech Data, zodat uw dure, hooggekwalificeerde medewerkers zich kunnen concentreren op meer strategische bedrijfstaken. Maak gebruik van onze CSS-abonnementen om de initiële responstijden te garanderen, de allerhoogste prioriteitsniveaus te verkrijgen en een maximale uptime te garanderen.

U kunt onbeperkt cloudtickets indienen via e-mail, livechat, telefoon of onze ticketingtool.

Het enige wat u hoeft te doen om gedekt te zijn, is de abonnementsvorm te kiezen dat bij u past, een jaarlijks of maandelijks abonnement, en dit te kopen op ons StreamOne-platform.

Bekijk ons webinar in de banner voor meer informatie over onze CSS-abonnementen of laat een evaluatie uitvoeren door ons om te weten welk plan het beste bij u past.

Een van de redenen waarom Ultima Tech Data koos als hun favoriete Microsoft CSP-partner was de toegevoegde waarde die Tech Data kan bieden en in het bijzonder onze 24/7 cloudsupport diensten. Bekijk de video hiernaast voor meer informatie.

Bekijk ons webinar

Bekijk ons webinar om te weten te komen hoe ons Professional-plan u en uw cloudklanten ondersteunt.

Downloaden

Professional

Worstelt u met strakke SLA’s of bent u op zoek naar de zekerheid dat uw belangrijke projecten soepel verlopen? Ons Professional CSS-abonnement helpt u met een gerust hart cloud-oplossingen uit te rollen en op te schalen.

U kunt kiezen voor een maandelijks of jaarlijks abonnement, of vooraf een ticketpakket kopen dat u gedurende een periode van 12 maanden kunt gebruiken. Met SLA’s met een initiële responstijd van 1/2/4/6 uur hoeft u zich geen zorgen te maken.

Krijg 24/7 toegang tot onze ondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en de ticketingtool.

Lees ons datasheet voor meer informatie over CSS Professional.

Koop nu

Elite

Beheert u complexe hybride cloud-omgevingen die gespecialiseerde 24/7 support vereisen? Ons Elite CSS-abonnement kan exact op uw zakelijke behoeften worden afgestemd, of het nu gaat om cloud-, on-premise of hybride activiteiten.

Zowel u als uw eindgebruikers kunnen supporttickets indienen via e-mail, livechat, telefoon en de ticketingtool en wij zorgen ervoor dat ze de allerhoogste prioriteitsniveaus krijgen.

Uw jaarcontract wordt maandelijks gefactureerd op basis van verbruik.

Lees ons datasheet om te zien hoe u uw support kunt personaliseren.

Bespreek uw behoeften

Weet u niet zeker welk plan voor u geschikt is? Vergelijk onze plannen hier.

Dien een ondersteuningsaanvraag in

Hebt u technische hulp nodig voor cloud- of hybride omgevingen?

Open een technische case