Cloud Support Services (CSS): het flexibele aanbod voor technische ondersteuning

 
 

Als Microsoft CSP moet u een minimale downtime garanderen voor uw klanten. Tech Data kan u helpen met zeer deskundige technische ondersteuningsdiensten. Zorg ervoor dat uw interne medewerkers zich op meer strategische activiteiten kunnen concentreren en maak gebruik van onze Professional Cloud Support Service voor uw groeiende cloudactiviteiten.

Cloudmaturiteit

Weet u niet zeker welk plan het beste bij u past? Kom het te weten met onze snelle evaluatie!

Voer de evaluatie uit

Bekijk wat we te bieden hebben met onze
Services Battle Card

Bekijk onze Battle Card en ontdek waarom u uw 24/7-ondersteuning beter aan Tech Data kunt uitbesteden

Downloaden

Overzicht van onze plannen

KENMERKEN

Basic

Professional

Elite

Aanbevolen voor

Cloudstarters

Groeien in de cloud

Mature hybride activiteiten

IRT1 SLA

4/8/12/16 uur

1/2/4/6 uur

1/2/4/6 uur

Wie kan tickets openen?

Partner

Partner

Partner en eindgebruikers

Toegang tot de helpdesk

24/7

24/7

24/7

Incidentbeheer

9.00 tot 18.00 uur

24/7

24/7

Microsoft Escalatiepad

CSP Standard

Premier Support for Partners

Premier Support for Partners (hoogste prioriteit)

Dekking

Microsoft CSP Cloud

Microsoft CSP Cloud

Microsoft CSP Cloud, on-premise en hybride

Factuuropties

Gratis - Inbegrepen bij elke Microsoft-licentie of abonnement 2

Maandelijks of jaarlijks abonnement, of aankoop van een ticketpakket vooraf

Op basis van trapsgewijs verbruik (jaarlijks abonnement met maandelijkse factuur)

Toegangskanaal

Email

E-mail, livechat, telefoon en ticketingtool

E-mail, livechat, telefoon en ticketingtool

Taal

Engels

Telefonisch: Engels 24/7; Spaans, Frans en Duits alleen tijdens kantooruren3

E-mail & livechat: alle Europese talen 24/74

Telefonisch: Engels 24/7; Spaans, Frans en Duits alleen tijdens kantooruren3

E-mail & livechat: alle Europese talen 24/74

Toegang tot Microsoft Proactive Services5

 

 

Volledige catalogus

Op maat te maken

Nee

Nee

Ja6

Looptijd

 

3 maanden

12 maanden

  1. Initiële responstijd
  2. Voor alle Microsoft-licenties die zijn aangeschaft bij Tech Data
  3. Kantooruren zijn van 9.00 tot 18.00 uur - Alleen telefonisch
  4. Geautomatiseerde vertaling via Google Translator-engine
  5. Extra kosten
  6. Aparte prijslijst