Ticketingtool
Klik hier om een technische case via onze ticketingtool aan te maken. U heeft een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig.
Als u een Microsoft CSP-abonnement bij Tech Data hebt, kunt u hier een technische ondersteuningszaak indienen via e-mail of via onze ticketingtool.
Klik hier om een technische case via onze ticketingtool aan te maken. U heeft een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig.
Als u een operationeel supportverzoek voor StreamOne heeft, zoals een vraag over facturering of levering van uw service, dan kunt u contact opnemen met businessexperiencesu@techdata.com.
SERVICENIVEAU | TOEGANGSTIJDEN | TIJDEN VOOR INCIDENTENBEHEER | LIVE CHAT | TELEFONISCH | TICKETINGTOOL | |
---|---|---|---|---|---|---|
Basic | 24/7 | 09.00 - 20.00 uur | ✓ | |||
Professional | 24/7 | 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Elite | 24/7 | 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Stuur ons een e-mail als u niet zeker weet welk supportpakket u heeft.