Cloudsupportservices (CSS): de nieuwe flexibele technische ondersteuningsdiensten

 
 

Als u een Microsoft CSP-abonnement met Tech Data hebt afgesloten, dan kunt u een technische supportcase aanmaken via e-mail, live chat, telefonisch of via onze ticketingtool

Hoe en wanneer u toegang kunt krijgen tot ondersteuning, is afhankelijk van het Cloud Support Service-abonnement dat u hebt.

E-mail ons

Klik hier om een technische case via e-mail aan te maken.

E-mail ons

Ticketingtool

Klik hier om een technische case via onze ticketingtool aan te maken. U heeft een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig.

Open een supportticket

Chat met ons

U moet inloggen via uw InTouch SSO om toegang te krijgen tot live chat.

Ga naar live chat

Bel ons

Zoek uw lokale telefoonnummer.

Bel ons
  • microsoft.png

Als u een operationeel supportverzoek voor StreamOne heeft, zoals een vraag over facturering of levering van uw service, dan kunt u contact opnemen met businessexperiencesu@techdata.com.

SERVICENIVEAU TOEGANGSTIJDEN  TIJDEN VOOR INCIDENTENBEHEER E-MAIL LIVE CHAT TELEFONISCH TICKETINGTOOL
Basic 24/7 09.00 - 20.00 uur      
Professional 24/7 24/7
Elite 24/7 24/7

Stuur ons een e-mail als u niet zeker weet welk supportpakket u heeft.

Bel ons op een van de onderstaande telefoonnummers:

Oostenrijk  +43 1 4880 1250 
België  +32 25838550 
Tsjechië +420 37 37 27 132
Denemarken +45 4488 7550 
Finland +358 201553602 
Frankrijk +33 141309050
Duitsland +49 89 4700 2450 
Hongarije +36 18 882 320  
Italië +39 029849 5012  
Nederland +31 172489450
Noorwegen +47 22897 050 
Polen +48 22 5479 150
Portugal +351 214728420
Roemenië +40 2152816 71
Slowakije +421 23 21 12 120 
Spanje +34 936006450
Zweden +46 856473250 
Zwitserland +41 41 799 1450 
Verenigd Koninkrijk +44 1256 788 050

Voor alle andere vragen kunt u een e-mail sturen naar cloud@techdata.eu