Cloudsupportservices (CSS)
Onze gloednieuwe CSS-pakketten zijn ontworpen om uw bedrijf de technische cloudsupport te bieden die u nodig hebt. Of u nu pas net cloudservices begint aan te bieden of uw services voor bestaande hybride omgevingen wilt optimaliseren, wij kunnen u helpen met een supportpakket dat op u en uw klanten is toegesneden. Ontdek welk pakket het beste in uw behoeften voorziet.
Bekijk onze video aan de rechterkant voor meer informatie over onze CSS-plannen en neem onze beoordeling om erachter te komen welk plan voor u geschikt is.
Een van de redenen waarom Ultima Tech Data koos als hun favoriete Microsoft CSP-partner, was de toegevoegde waarde die Tech Data kan bieden, en met name onze 24/7 cloudondersteunende diensten. Bekijk de video in de banner voor meer informatie.
Overzicht van onze supportpakketten
KENMERKEN |
Basic |
Professional |
Elite |
---|---|---|---|
IRT* SLA |
4/8/12 uur |
1/2/4 uur |
1/2/4 uur |
Wie kan tickets openen |
Partner |
Partner |
Partner en eindgebruikers |
Toegang tot de helpdesk |
24/7 |
24/7 |
24/7 |
Incidentenbeheer |
09.00 - 20.00 uur CET |
24/7 |
24/7 |
Microsoft-escalatiepad |
CSP Standaard |
Geavanceerde support voor partners |
Premier support voor partners |
Dekking |
Microsoft CSP Cloud |
Microsoft CSP Cloud |
Microsoft CSP Cloud, on-premise*** en hybride |
Bedrijfsmodel en factureringsopties |
Gratis – In alle Microsoft-licenties of abonnementen inbegrepen ** |
Vast tarief (maandabonnement) of pakket voor tickets (eenmalige betaling) |
Tiered op gebruik gebaseerd (jaarabonnement met maandelijkse facturering) |
Toegangskanaal |
|
E-mail, live chat, telefonisch en ticketingtool |
E-mail, live chat, telefonisch en ticketingtool |
Taal |
Engels |
Inbellen: Engels 24/7; Spaans, Frans, Duits alleen tijdens kantooruren;****
|
Inbellen: Engels 24/7; Spaans, Frans, Duits alleen tijdens kantooruren;****
|
Toegang tot proactieve services van Microsoft |
Nee |
Nee |
Ja |
Aanpasbaar |
Nee |
Nee |
Ja |
* Eerste responstijd
** Voor alle Microsoft-licenties die van Tech Data zijn gekocht
*** Additionele kosten
**** Kantooruren zijn van 09.00 - 18.00 uur. Telefoon alleen
***** Geautomatiseerde vertaling door Google-vertaalmachine
Cloudexpertise
Weet u nog steeds niet welk pakket het beste in uw behoeften voorziet? Doe onze snelle beoordeling om het juiste pakket te vinden!
BeoordelenLees meer over de services die wij aanbieden
Infographic
Download onze infographic om snel een visueel overzicht van onze CSS-pakketten te krijgen
Informatieblad
Lees meer gedetailleerde informatie over onze CSS-pakketten.
Battle Card
Ontdek waarom u onze CSS-pakketten zou moeten verkopen.
Veelgestelde vragen
We hebben een lijst met nuttige veelgestelde vragen over onze nieuwe CSS-pakketten samengesteld.
Veelgestelde vragen
-
Wat heb ik nodig om in aanmerking te komen voor CSS?
Cloudresellers moeten de onboarding voor de digitale platforms van Tech Data hebben voltooid en ten minste één Microsoft CSP-cloudproduct hebben gekocht om in aanmerking te komen voor de supportservices van Tech Data.
-
Wat zijn de voordelen van CSS?
24/7/365 probleemoplossing door deskundige technici, met meertalige ondersteuning en toegang via meerdere kanalen, plus een optie om directe toegang tot de eindklant toe te staan. In minder dan 1 uur een eerste respons voor kritieke problemen, escalatiebeheer en follow-up voor probleemoplossing met Microsoft.
-
Hoe kan ik jullie laten weten naar welke CSS mijn voorkeur uitgaat?
Als u een bestaande licentie of abonnement hebt, kunt u ons vragen u te bellen door het formulier in te vullen, of contact opnemen met uw Microsoft Cloud-accountmanager.
Een verzoek om support indienen
Heeft u technische hulp nodig met cloud- of hybride omgevingen?
Contact opnemen